Uudised

Välispraktika Hispaanias 07. juuni Kristjan Liebenau, Talis Vesi

Meil, mehhatroonika esimese kursuse õpilastel, oli võimalus 05.-25.05.2019 sooritada oma ettevõtte välispraktika Erasmus+ projekti raames Hispaanias, Albacetes.

Lendasime Riiast Barcelonasse, sealt edasi Madriidi, kust bussiga sõitsime Albacetesse. Albacete on väga suur linn. Ööbisime hotellis, mis meile väga meeldis.

Esmaspäeva hommikul avastasime linna ja lõunal saime kokku sealse projektijuhi Marta-Maria ning  ta partneri Juliusega, kes rääkis paljudest asjadest, mida me seal linnas vabal ajal teha saaksime.

Teisipäeval läksime juba  Arcose noatehasesse, kus tutvusime töötaja Javieriga ja ettevõtte juhiga.. Kolmapäeval algas juba meie esimene tööpäev, kus tutvusime Javieri, Javier Cruz Pieriga, Jose ja Nemesioga, kes olid me tööpartnerid ning juhendajad. Esimene ülesanne oli pneumaatilise silindri hooldamine, nemad võtsid lahti ja meie pesime. Peale tööd käisime pidevalt linna peal lõunat söömas, sest hotellis oli meil ainult hommikusöök.

Reedel kutsus  Marta meid kaasa külastama kohta nimega Tsintsilja küla.. Tsintsilja külas nägime palju huvitavat ja seal oli suurepärane vaade. Seal külas elasid paljud inimesed elamutes, mis asusid koopas ja seal olid vägagi kitsad tänavad.

Järgmine nädal olime Talisega omapead. Me läksime bussiga tööle ja parandasime tõstukit. Peale tööd läksime kooli õpilastele rääkima, kuidas me Hispaaniasse saime. Koolis tutvusime õpilasega nimega Ciprian ja reedel juba läksime oma uue sõbraga välja. Käisime bowlingut mängimas.

Viimasel nädalal tuli stažeerima õpetaja Aare. Sel nädalal tegime ettevõttes erinevaid töid nugade toorikute ettevalmistamisel.

Nädala lõpus täitsime vajalikud dokumendid ja alustasime tagasiteed koju.

Kristjan Liebenau
Talis Vesi

Nädala lõpus täitsime vajalikud dokumendid ja alustasime tagasiteed koju.