News

Praktikalugu Kuldigas 09. April jaan.stein

Meie, kui kolmanda kursuse majutusteeninduse õpilased saime võimaluse osaleda Erasmus+ projektis, mille käigus külastasime Lätit, täpsemalt Kuldiga linna. Praktika toimus 18. märts – 07. aprill 2018.

Kuldiga linn on umbes sama suur kui Põlva, inimesi on siin kuskil 10 000. Linna asub Riiast 155 km kaugusel.  Kuna Kuldiga linn on UNESCO pärandis, siis on kõik majad vanad ning restaureerimata. Siinsetel inimestel pole nii palju raha, et kõiki maju taastada.

Kuldiga linnas asub ka Euroopa kõige laiem looduslik kosk (246 m), selle kohta on väga palju legende, ning sellel kosel püütakse väga tihti lõhet. Üle Venta jõe viib üks vanemaid Euroopa pikimaid tellissildu.

Esimesel päeval tutvusime Kuldiga Kutsekooliga ning Kuldiga linnaga. Tutvustasime neile Võrumaa Kutsehariduskeskust ja Võru linna.

Terve esimene nädal oli täis erinevaid ekskursioone, külastasime puidutöökoda, automehhaanikute koda ning hotelli, kus õpilased saavad õppida puhastusteenindust, restorani klienditeenindust ja spaateenuseid.

Külastasime Ventspilsi linna, tutvusime sealsete vaatamisväärsustega ning sõime lõunat Pilsbergi restoranis. Uudistasime ka Bauska linna, kus käisime vaatamas Bauska kindlust ning Rundale lossi. Tutvusime veel Skrundale mõisa hotelliga, piima mõisa muuseum/hotelliga- Berghof ning Kazdanga mõisa metsanäitusega.

Ülejäänud kaks nädalat olime praktikal, Angelika oli Jekaba Seta hotellis ning Mari-Liis Kuldiga Turismiinfo Keskuses.

Jekaba Seta asub Kuldiga südames, otse peamisel jalakäijate tänaval. Hotell asub kolmes hoones ning sellel on terrassiga restoran ja peoruumid. Hotell majutab umbes 50 inimest. Peamisteks tööülesanneteks oli puhastusteenindus, kuid tutvusin ka administraatori tööga.

Kuldiga Turismiinfo Keskus asub Raekoja platsil. Peamiseks tööülesanneteks oli eesti keelsete brošüüride õigekirja kontrollimine ning Kuldiga linna eesti keelse tutvustava loo tegemine.

Õppisime palju Kuldiga piirkonna kohta ning saime tunda Läti auklikke teid.

Mari-Liis Värnik,
Angelika Nikandrova
Mp-15

Õppisime palju Kuldiga piirkonna kohta ning saime tunda Läti auklikke teid.